ABOUT US

~はじめに~

2019年5月5日 令和元年に幕を開けたコンテンポラリーブランド『WANNA』(ワナ)。

ブランド名は欲望(wanna)と罠の掛け言葉であり、
歴史、建築、哲学、文学、演劇、映像、音楽、アート、人間、宇宙などの
様々なエッセンスを独自の視点から解釈し1つのキャンバスに投影することによって、
新たな芸術的価値感を産み出し、そのコンセプチュアルなメッセージ性で
人々に問いかけるような側面を持つデザインが特徴。

現代におけるモノや物事の価値、在り方を改めて再構築し、
新たな作品、文化を産み出すことをポリシーとしています。

~ introduction ~

“Wanna” is a contemporary brand that was established on May 5, 2019 under the new Reiwa era.

 

The name “Wanna” was inspired by the English word “wanna” and the Japanese word 罠 (wana) which means trap.

We draw inspiration from the major disciples:

history, architecture, philosophy, literature, theater, media, music, art, human experience, and the universe

to create a new perspective on a single canvas.

Each piece has a unique artistic value which appeals to a variety of people through its conceptual message.

 

Our ethos is to redetermine the value of things, reconstruct the way things are done,

and reimagine objects for modern times to create new, dynamic art and culture.

Fair is foul,and foul is fair.

Company Information

  • 株式会社 BLENDSTA
  • 設立 2015 年 10 月 14 日

Business Summary

  1. 洋服の企画、生産、卸及び小売
  2. シンボルマーク、ロゴマーク等のグラフィックデザイン業 上記各号に附帯する一切の業務。
BLENDSTA 本社 214-0014
神奈川県川崎市多摩区登戸 495-3
デザイン Office 214-0014
神奈川県川崎市多摩区登戸 2775-2 AWNIA 1F
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